Produkty
  WC
Přihlášení
Uživatel:
Heslo:

E-mailový zpravodaj
 
 

Informace o novinkách a akcích na Váš e-mail.

Reklamační řád

Jak postupovat v případě reklamace nebo při poškození zboží při jeho dopravě nebo doručení.

Reklamaci kupující uplatní u prodávajícího na adrese jeho sídla nebo provozovny určené k přijímání reklamací. Pro rychlé vyřízení reklamace je možné použít formulář na webové stránce prodávajícího. Pokud je v potvrzení o právech z vad (záručním listě, je-li vydán) uvedena třetí osoba určená k opravě zboží, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatňuje kupující reklamaci u této třetí osoby určené k provedení opravy.

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Tento seznam najdete obvykle v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce. V případě, že pro zboží není smluvní autorizovaný servis,  můžete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:

  • Reklamaci můžete osobně předat přímo na středisku v Třinci, ulice Erbenova 811.
  • V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku. 

          FLIGA spol. s r.o., Erbenova 811, 739 61 Třinec.

Společně se zbožím zašlete prosím kopii nákupního doklad (faktura) a podrobný popis závady. Předejdete tím případným nedorozuměním ohledně oprávněnosti reklamace a přispějete k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu, řádně zabezpečené proti poškození při přepravě, proti nárazu nebo pádu. Neručíme za poškození zboží přepravou. V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (markýzy apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na telefonu 608 741 110.  Doporučíme Vám postup, nebo případně zašleme poškozený díl. Pokusíme se najít pro Vás nejsnazší a nejjednodušší způsob řešení, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

Reklamace poškozeného zboží při dopravě

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s řidičem protokol o škodě-poškození zásilky. 

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta – oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • DPD – oznamte neprodleně na tel. 225 373 153.,reklamace@dpd.cz

  • PPL -  vyplňte formulář na stránce: www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace

Lhůty pro vyřízení reklamace.

§         Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží. Po uplatnění reklamace je prodávající povinen rozhodnout o oprávněnosti reklamace ihned, ve složitějších případech do tří (3) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady zboží. V provozovně prodávajícího musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizováním reklamací. Reklamace včetně odstranění vad musí být prodávajícím vyřízena v následujících lhůtách:

§         a)    v případě kupujícího spotřebitele bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění,

§         b)   v případě kupujícího podnikatele nejpozději do šedesáti (60) kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění,
c) případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající s kupujícím dohodnout.
Po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti na  info@karavan3nec.cz, nebo volejte na telefonní čísli 608 741 110, kde vám poradíme jak dále postupovat a kde je uveden reklamační formulář.

 

 

Kontakt
Natálie
Natálie
Tel: 558 996 267

Petr
Petr
Tel: 608 741 110

Aktuality
Elektronický katalog 2017 Elektronický katalog 2017

 

Sortiment zboží, které zatím nenaleznete na našich stránkách, můžete vybrat na www.frankana.de, nebo v elektronickém katalogu, e-mailem nám zašlete poptávku formou popisu a katalogového čísla. Následně Vám zašleme cenovou nabídku s podmínkami dodávky.


 

26.01.2017
Praktický dárek Praktický dárek


08.03.2012